• sklep@ubieramy-meble.pl
  • 505 381 855 Infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 9 do 14

Kup w przeciągu:

8

[11.07]

a zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj

Dzisiaj nie wysyłamy.

Dzisiaj już nie wysyłamy. Paczka zostanie wysłana jutro.

  • SSL Bezpieczne zakupy

  • 14 dni na zwrot towaru

  • Szybka wysyłka

  • Korzystne ceny

  • Sprawdzona jakość

Promocje
Pokrowiec na krzesło welurowy różowy
Pokrowiec na krzesło welurowy różowy
34,99 zł 29,99 zł
szt.
Pokrowiec na krzesło welurowy błękitny
Pokrowiec na krzesło welurowy błękitny
34,99 zł 29,99 zł
szt.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • SSL Bezpieczne zakupy

  • 14 dni na zwrot towaru

  • Szybka wysyłka

  • korzystne ceny

  • sprawdzona jakość

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU I REKLAMACJA

 

Przyjmujemy zwroty tylko pełnowartościowych produktów. Zwrot pokrowców na kanapę bez piankowych rurek jest uznawany za zwrot niepełnowartościowy i w takiej sytuacji odejmujemy 20% wartości przedmiotu.

 

Zakupiony produkt okazał się nieodpowiedni? Zwróć go w ciągu 14 dni klikając w link i postępując zgodnie ze wskazówkami poniżej.

 

https://szybkiezwroty.pl/pl#navigate-buttons

 

  1. Wybierz sklep internetowy

 

Rozwiń listę dostępnych sklepów i wybierz nasz Ubieramy-Meble. Po dokonaniu właściwego wyboru sklepu kliknij ZWRÓĆ TERAZ. Strona automatycznie przekieruje Cię do formularza zwrotu.

 

  1. Wypełnij formularz zwrotu

 

Wypełnij formularz zgodnie z danymi podanymi podczas składania zamówienia. Numer zamówienia znajdziesz na mailu, swoim koncie w naszym sklepie, bądź na dole etykiety nalepionej przez Nas na Twoją paczkę. Pomóż nam dowiedzieć się co jest przyczyną zwrotu opisując powód zwrotu, jeśli dokonujesz zwrotu bez powodu, bądź nie chcesz dzielić się z nami swoją opinią, w polu OPIS wpisz „Zwrot bez podania powodu”. Następnie kliknij Wyślij, a formularz otrzymamy automatycznie na naszą skrzynkę mailową.

 

  1. Odbierz kod zwrotu SMS/EMAIL

 

Na podany w formularzu zwrotu numer telefonu oraz e-mail przyjdzie KOD ZWROTU. Zachowaj go do momentu, aż otrzymasz zwrot środków na konto.

 

  1. Umieść kod zwrotu na paczce

 

Zapakuj szczelnie towar, który chcesz zwrócić. Na paczce w widocznym miejscu umieść kod zwrotu.

Pamiętaj, aby zapakować paczkę tak, aby bezpiecznie do nas dojechała bez naruszenia opakowania zewnętrznego. DOŁĄCZ DO ŚRODKA PRZESYŁKI NUMER KONTA, NA KTÓRY MAMY ZWRÓCIĆ PIENIĄDZE.

 

  1. Nadaj w paczkomacie

 

Idź do najbliższego paczkomatu w Twojej okolicy i nadaj paczkę. Na ekranie wybierz kolejno „Chcę wysłać paczkę”, następnie „Mam specjalny kod”. Wpisz kod ze swojej paczki i zatwierdź. Automatycznie otworzy się odpowiednia skrytka. Wsadź paczkę do skrytki, a następnie ją zamknij. Upewnij się, że skrytka jest zamknięta. Na ekranie głównym wybierz „Kończymy na dziś”. Przesyłka zostanie odebrana przez kuriera i bezpiecznie dotrze do nas w ciągu 2 dni.

 

  1. Zwrot środków

 

Zwrotu środków dokonamy maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, na wskazany rachunek bankowy. Pamiętaj o podaniu numeru konta do zwrotu w przesyłce.

 

* Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić równowartość ceny towaru konsumentowi (wyjątkiem jest towar noszący ślady użytkowania oraz uszkodzony) i koszty doręczenia konsumentowi zamówionego towaru w wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. ( InPost Paczkomat 24/7 12,99 zł)

 

* Wartość zwrotu zostanie pomniejszona o koszt zwrotu w wysokości 9,99 zł zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta, która mówi Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.

 

* Art. 33. prawa konsumenta Zwolnienie z obowiązku zwrotu dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy

Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

*Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że nie został o niej właściwie poinformowany (art. 34 ust. 4).

 

* Zwrot środków za zwrócony towar noszący ślady użytkowania, bądź posiadający widoczne uszkodzenia i nienadający się do dalszej sprzedaży zostanie zmniejszony odpowiednio o 20% lub 50% zwrotu, zgodnie ze stopniem zniszczenia towaru.

 

 

 

 

REKLAMACJA TOWARU

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub wady wystąpiły w wyniku użytkowania, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas towar, który chcesz zareklamować za pośrednictwem linku i schematu powyżej dotyczącego zwrotu, dołączając do niego pisemne oświadczenie znajdujące się poniżej, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Dodatkowo w formularzu zwrotu, w polu OPIS wpisz „Reklamacja” oraz krótko opisz sytuację.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

 

 

 

 Miejscowość, data …………………………….

………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

………………………………………

………………………………………

Adres konsumenta(-ów)

 

F.H. S-MODA Sylwia Stefańska

Augustowska 23A

10-683 Olsztyn

Reklamacja towaru

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie towar w dniu ……  jest wadliwy. Wada polega na …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Wada została stwierdzona w dniu …………… Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ………………………………………………………………………………………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)

 

Z poważaniem

 

 

 

(*) Niepotrzebne skreślić.

Zobacz nasze aranżacje

Newsletter
Rejestrując się w naszym sklepie zapisz się do newslettera i zaoszczędź 20% przy pierwszym zamówieniu! Dzięki newsletterowi będziesz mieć dostęp do najnowszych ofert oraz promocji. Bądź na bieżąco!
Zapoznałem się z regulaminem sklepu internetowego i akceptuję jego treść.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl